jenta80 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Er det noen som har noen tips omhva man burde pakke med?
storkenerpåvei. Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 joggedress sjampo børste..de vanelige tingene..men man behøver ikke å overdrive. min bagg veide ett tonn og jeg brukte nada før jeg sto i joggedressen og skulle hjem...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Ja, finnes det en sjekkliste? Jeg glemte alt sist. Nå er jeg altfor distre. Må skrive lister til alt jeg skal gjøre om dagen. Tidlig ammetåke.
storkenerpåvei. Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 hehe..vet ikke om noen liste akkurat. men truser.(ikke g) bind. ammeinnlegg. ansikt krem(jeg måå smøre hver dag) tannbørste.. tja.. fotokamera!!et must!!
Lilly Marlene Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 til mor: -ammebh -morgenkåpe -tøfler -jogge dress -klær til hjemreisen -hårbørste,sjampo og balsam, såpe og deodorant -fuktifhetskrem -sminke? -lesestoff/skrivesaker -småpenger eller kort til telefon/ lader til mobiltelefon -noe å drikke -fotoapparat/filmkamra (husk lader/batterier) til barnet: -body -genser,bukse og lue -babyteppe denne lista var kansje litt lang;) men er bedre å ta med for mye enn for lite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå