flypapir Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hva slags tilbud har barna på deres sfo? Hvilke aktiviteter ol?
Hera Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg kjenner jo kun til "vår" SFO, men vi er kjempe fornøyd:0) Synes de er flinke til å aktivisere barna, og finne på ting. Vi får i starten av mnd en mndsplan over alt som vil foregå den mnd. Faste innslag hver dag er: kjøkkengruppe, leksehjelp, mat. Ellers så har de fast 1 gang i uken nå i november, et teaterverksted. De er ute i skogen, lesekrok, er i gymsalen, "gamle" skolegårdsleker (boksen går, sisten, slåball osv), frilek, de spiller forskjellig ballspill (fotball, håndball, basketball osv) Tja, var det jeg kom på nå. Både vi foreldrene og barna er kjempe glade i de som jobber på sfo for de gjør en flott jobb. Og vi føler virkelig at vi får valuta for pengene, og at sfo ikke er en "oppsamlingsplass".
RajaPia Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jobber påsfo jeg da. Men vi har , foruten måltider og frilek, leksehjelp,gym,svømming og drama. Aktivitetene er frivillige , og barna melder seg på for hver gang. En aktivitet hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå