Gå til innhold

Dere med barn på sfo...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags tilbud har barna på deres sfo? Hvilke aktiviteter ol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jo kun til "vår" SFO, men vi er kjempe fornøyd:0) Synes de er flinke til å aktivisere barna, og finne på ting. Vi får i starten av mnd en mndsplan over alt som vil foregå den mnd. Faste innslag hver dag er: kjøkkengruppe, leksehjelp, mat. Ellers så har de fast 1 gang i uken nå i november, et teaterverksted. De er ute i skogen, lesekrok, er i gymsalen, "gamle" skolegårdsleker (boksen går, sisten, slåball osv), frilek, de spiller forskjellig ballspill (fotball, håndball, basketball osv)

Tja, var det jeg kom på nå. Både vi foreldrene og barna er kjempe glade i de som jobber på sfo for de gjør en flott jobb. Og vi føler virkelig at vi får valuta for pengene, og at sfo ikke er en "oppsamlingsplass".

Skrevet

Jobber påsfo jeg da.

Men vi har , foruten måltider og frilek, leksehjelp,gym,svømming og drama.

Aktivitetene er frivillige , og barna melder seg på for hver gang. En aktivitet hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...