Gå til innhold

Babyen som strekker seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til kjennes det ut som om magen min rett og slett "revner" eller strekker noe helt sinnsykt.,det er egentlig ganske ubehagelig....hva er dette??kan det være babyen som strekker seg ut inne i magen??eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du kjnet med hvordan kynnere kjennes ut ? KAn jo være det du kjenner tenkte jeg. Men jeg kjenner også babyen strekke seg, men mest som en "dump" følelse som forflytter seg over magen. "revne"følelsen knytter jeg mer til kynnere.

Skrevet

Er kjent med kynnere så det er det ikke...er en helt annerledes følelse....

Skrevet

Kan vel hende at du bærer bAbyen langt ut, da kjenner man jo bevegelsene ekstra godt, merker dette selv....hehe..nesten slitsomt iblandt. Har du forsøkt å "dytte" tilbake når h*n driver på :) HEr inne er det full respons når storesøster vil ha kontakt. I uke 21.

Skrevet

Oi! Alle opplever jo smarte veldig forskjellig.. Men jeg hadde ringt føden om jeg var deg. Siden det ikke er lett å identifisere smerten..

Skrevet

Tror ikke det er noe farlig egentlig...har opplevd dette i flere uker..trodde til å begynne med at det bare var luftsmerter, for det er akkurat som når magen er veldig oppblåst på en måte....jaja..hehe...ikke så lett å finne savr på alt.:)

Skrevet

Jeg hadde de samme smertene noen dager sist uke, Helst når jeg sto oppreist. Da var det noen som sa at det var nok livmorbåndene som strekker seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...