Gå til innhold

vonde kynnere og mensmurringer uke 27 + 3 (samme som 2. tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vonde kynnere og mensmurriger i hele dag. Mensmurrigene går ikke vekk selv når magen ikke er hard.

Har vært sykemeldt siden uke 17 pga vondekynnere, men det har roa seg kraftig, men starta igjen i går.

Var på UL for en uke siden og hadde lang fin livmorhals.

Bør jeg ta kontakt med sykehuset eller bare slappe av - noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

visst du er bekymret så kan du jo ta kontakt me føden...men d er normalt å ha d sånn som du har d....jeg har hatt d siden uke 24 å har d sånn enda,livmoren som trener seg opp til fødselen...men vet d er ubehagelig for d synes jeg også...jeg er er 29+5 i dag å har vært på kontrol å livmorhalsen min er lukket men veldig myk å hodet til babbyen står nesten fast sa di da....har fått beskjed om at jeg nok kommer til å føde i uke 34 sånn som sist då d ska bli spennende å se om di har rett i d:) lykke til da.....

Skrevet

Fikk det likedan da jeg var like langt på vei som deg. jordmor sa at hun trodde det var pga at magen vokser mye på den tiden. - Men dersom de ble regelmessige burde jeg ta kontakt! Hos meg roet det seg da jeg tok det med ro. Varte et par dager.

Skrevet

hadde det akkurat sånn selv... fikk vite at jeg mest sannsynlig ville føde i løpet av 1-4 uker......det er nå 6 uker siden og ingen baby ennå.. (uke 34)

Jeg har vært kjempeflink til å hvile, så det kan hende det er derfor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...