Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har hatt vonde kynnere og mensmurriger i hele dag. Mensmurrigene går ikke vekk selv når magen ikke er hard. Har vært sykemeldt siden uke 17 pga vondekynnere, men det har roa seg kraftig, men starta igjen i går. Var på UL for en uke siden og hadde lang fin livmorhals. Bør jeg ta kontakt med sykehuset eller bare slappe av - noen med erfaring?
venter x3 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hvis det blir vondt bak i ryggen, så må du ta kontakt. Men ellers så tror jeg du bare kan slappe av. Jeg hadde det med nr 1, og var også sykemeldt da det var jobbrelatert. Men høres ikke ut som det er det hos deg. Bare følg med, og ikke vær redd for å ringe. Bedre en gang for mye vettu:-)
3.gangs mamma Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes du skal ringe jordmor med en gang! Ikke for å skremme deg, men det kan være en prematur fødsel som truer. Med min første gikk jeg slik å lurte. Ville ikke være til bry og var redd for å bli sett på som en syte-kopp. Gravide damer er det jo tusenvis av hele tiden og alle klarer det helt fint tenkte jeg. Men det resulterte i at jeg fødte en gutt i uke 26! Og det vil du ikke!! Tro meg!!! Dra heller til jordmor 10 ganger for mye enn 1 for lite! Lykke til i massevis!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Har hatt det på samme måte,tok UL eg også (au au:-)) alt var fint her også,men sitter med murringer nå også,litt rart at det skal vera sånn?? hadde det ikke sånn med første mann! tok ikke imot sykemelding og det angrer eg på for eg fungerer nesten ikke etterat eg har vert på jobb,da er det heilt jævl...:-(
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 eg har ofte onde mensmurringer/kynnere. Oftere og oftere, eller..det går i perioder. Av og til er det så vondt at jeg må ta noen paracett. JM sa at det ikke var noe gale, har hatt det så lenge, alt ser fint ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå