camillah 2 små Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jenta vår er litt sær, helt fra hun bare var noen uker gammel har det vært tydelig at hun ikke liker å ligge så mye. Hun vil heller sitte, enten i armkroken eller i vippestolen eller lent mot ei pute... Hun vil følge med på det som skjer! Men alle tantene jeg møter på sier at dette ikke er bra for ryggen hennes, og at hun bør ligge på rygg når hun er så liten. Jeg har nå ikke brydd meg så veldig, siden vi passer på at hun har god støtte og ikke lar det bli altfor lenge om gangen. Dessuten har hun vært fantastisk sterk i nakken og ryggen hele veien. Men jeg lurer jo litt på om vi kan ha gjort noe galt... Har dere hørt noe om hvor lenge det er anbefalt å vente med dette?
Luans mamma Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Har egentlig aldri tenkt over dette og har aldri hørt noe om å vente med dette heller. Alt med måte, sier nå jeg. Hvis du ikke lar henne sitte altfor lenge av gangen, så er nok det greit. Min er også veldig sterk i nakke og rygg og liker å sitte for å følge med. Men jeg prøver også å legge han ofte på magen og ryggen på en matte på gulvet. Gjør det du føler er best for jenta di, du. Hvis ikke kan du jo alltids høre med HS.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Da vi fikk vår første fikk vi beskjed om å ikke la dem sitte før de setter seg opp selv. Det å sitte litt i fanget eller korte perioder i stol og vippestol er noe annet, men ikke sett de alene på gulvet.. Eller lange perioder i stol. (de krabber og kanskje går før de klarer å sitte selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå