Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Når forsvant de såre brystvortene hos dere. Er 12+1 i dag, og det har virkelig avtatt. Har liksom likt disse symptomene mine slik at jeg kan føle at alt er ok. Sikkert helt normalt, men det er så godt med felles erfaringer.....
Nivea30 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei. Hos meg har det kommet og gått. Noen dager er de superømme, andre dager er kan jeg nesten knipe de av (ja, leter etter symptomer hver dag;) Så tror nok det er helt normalt at slikt kommer og går. Det kommer gjerne tilbake igjen om en liten stund hos deg:)
TussiLussi Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg hadde masse ubehagelige symptomer i starten, så forsvant nesten alt i uke 13-14 og nå i uke 21 er det bare en voksende mage med liv som gir meg et hint om at jeg faktisk er gravid.... Skjønner deg godt - men det er helt vanlig at de fleste symptomer forsvinner i 2.tri. Er en grunn for at man sier at dette er den beste tiden
spent08 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg har hatt vonde og såre brystvorter siden ca uke 8 og har det ennå..er i uke 25 nå.....
~Mita~ Skrevet 13. november 2007 #14 Skrevet 13. november 2007 wow.. pc`n hang seg gitt. men da er det ihvertfall ingen tvil om at de er såre enda.. )
TussiLussi Skrevet 13. november 2007 #15 Skrevet 13. november 2007 hehe... det hørtes fælt ut da Zitrus :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå