Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Lykken er ny kjole, hurra! Lønningsdag må jo være godt for noe.
Süsse Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Lönning har jeg ikke sett på lenge, men det ble ny kjole på meg i går. Nå er det bare håret som må fixes på. Fremdeles svart!
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Var det egt brunt det skulle bli? Hjemme eller hos frisør? Og hva slags kjole?
Süsse Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Ja, mörke brunt. Hos min frisör gjennom alle år, så jeg vet ikke helt hva som gikk galt. En kjole som passer perfekt til mine stövletter. Brun, hvit og litt, bare litt, gull på. Din da?
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Søt søt søt smårutete syttitall med livet under puppa - lettgravid men det får ikke hjelpe, alle andre ser også sånn ut - og kort og med utapålommer. Fine kjolen!
Süsse Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Den glir vel rett inn i samlingen! Uheldigvis finner jeg svärt få kjoler som jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå