Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 har blitt skikkelig syk, med feber, hodepine, tett nese og en vanvittig plagsom tørrhoste. hver gang jeg har hosta en del så får jeg kjempevonde og lange kynnere, er dette noe jeg burde ringe legevakta eller fødeavd. om? jeg er i uke 31
Erisa* Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg er sikkert en som maser litt på legevakt og føden, men ringer heller en gang for mye enn en for lite... Ta paracet for feberen og hodepinen, drikk rikelig, og ta det med ro i alle fall! Nesespray kan gjøre kynnerene kraftigere (har jeg hørt), så det er kanksje ikke det lureste, prøv heller saltvannsspray i første omgang. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå