hedi&lille leah Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Er nå i uke 27 og føler meg så motløs! Fikk tidlig bekkenløsning som bare blir verre,hverdage er smertefull og jeg blir deppa av å ikke kunne gjøre de vanlige tingene jeg kunne før,ikke har jeg ork til å dra ut og kjøpe inn ting til babyen.kan ikke gå så veldig mye før jeg får kjempevondt. Går og på blodfortynnende sprøyter hver dag,siden jeg har hatt blodpropp før.Og magen er blitt så stor og huden så stram at det er blitt et herk å sette de...Føler meg sså lei og sliten,og ønsker bare at tiden til fødetermin skal gå fort fort! Fler som har det slik?
Labambie Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Kjenner meg litt igjen ja... Blei arbeidsledig i starten av oktober, og fikk bekkenløsning helgen etter.. Så siden da har tiden gått sakte.. Føler meg som en rugekasse. Vanskelig å få tiden til å gå på normal måte! Iallfall når man er vant til fult tempo og omgås masse mennesker. Jeg er jo ikke syk som deg da.. Så det misunner jeg deg ikke... Dessuten virker det som om ingen er hjemme for tida! Når jeg jobba virka det som om alle studerte eller var arbeidsledige/sykemeldte.. Så nå har jeg jo heller ingen å finne på ting med på dagtid de dagene jeg eventuelt orker... Blæh! Men god bedring til deg!
Shinyogsmåen Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Du er ikke alene. Har selv fått bekkenløsning og har vært sykmeldt i en måned. Det har heldigvis bedret seg veldig etter at jeg sluttet å jobbe siden jeg ikke må presse meg selv lenger. Men kan fortsatt ikke gjøre noe særlig. Synes dagene er fryktelig lange og kjedelige når det ikke er stort man kan gjøre. Selv er jeg i uke 24. Tenkte å finne noe håndarbeid jeg kan drive med.. kanskje det kan være noe for deg også. Lykke til videre da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå