Gå til innhold

Lurer på en ting..Helt slutt eller pause ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har gjort det slutt nå...Men han vill ha pause..Har ikke helt troen på det med pauser jeg! Men er det noen som har hatt pause i forholdet,for å så bli sammen igjen,og det har gått mye bedre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, meg!!!!!

Prøver de å bli gravide no??

Skrevet

Glem det,slutt er slutt,blir dere sammen igjen så gjør dere det...Hvorfor ønsker han pause?? For at du skal vente på han,sånn i tilfelle han angrer?? Vært med på pause,der han for med andre,mens jeg klarte ikke det vi hadde jo "bare" pause,veldig ødeleggende.For hva er pause?? Dere lager regler for hvordan det skal være,også blir det dere lusker rundt og lurer på om den andre gjør noe som ikke er "lov".Og hvis den av dere gjør noe dumt så er det en grei unnskyldning "MEn vi har/hadde jo pause" Nei slutt der slutt og da må dere liksom treffes på nytt og begynne med blanke ark hvis dere skal prøve igjen.Bare mitt råd,men nå er vi ikke like da!!

Lykke til!

Skrevet

Til vossafår : Ikke nå lengre ;) Har bytta nick nå...

Vet egentli ikkje hvorfor han vil det,har iallefall fått lånt leiligheten til pappaen min dinne uka da...Så han kommer etterpå,da skal jeg spør han!

Egentli vil jeg ikke ha pause,men han sier han kjenner mange det har fungert med..Så tenkte jeg skulle spør her inne!=)

Skrevet

Tror det kommer litt an på dere og! :)

Hvis dere skal ha pause, så tror jeg ihvertfall at dere bør ha noen "regler" ihvertfall!

skal dere få "lov til" å:

Ha sex med andre...

date andre....

etc etc.......

For hvis dere ikke har noen retningslinjer over hvordan pausen skal være, så kommer det ikke til å gå ihvertfall!

Uansett hva dere velger, så lykke til! :)

Skrevet

Roting og sex med andre går ikke jeg med på,er sikker på sambo mener det samme!=) Vist det blir pause evt blir det en slags pause der vi ikke bor sammen,ikke er så my med hverandre og pririterer venner litt..

Skrevet

Altså...grunnen til at eg spør. Er fordi en del menn får "hetta" når barn kjem inn i bildet. Så hvis de har snakka om å få barn no, så kan det være grunnen. Då trekker nok han seg tilbake for å finne ut liksom..Om han virkelig er "klar for" å bli pappa. Og trur at det "gamle liv" er forbi..

Da bør du i så tilfelle sette deg ned med han og snakke om kordan livet vil bli med ein baby i hus. Fortell at han fremdeles kan være med venner og ta seg en fest... Det er dere sjølv som bestemmer kordan kvardagen skal bli.

Det er vel mye derfor menn går fra gravide kvinner. Fordi dei plutselig oppdager at; shiiiit,eg skal bli pappa! Nei, det er eg ikkje klar for osv... Prøver å fornekte det med å skyve "problemet" fra seg.

Kem veit?? Kansje han trenger litt tid til å tenke seg om. At han tar dette med baby seriøst (noe som er positivt) hvis han synes at tanken er ok etter ein stund.. Så går han kansje "all in" med frieri og full pakke. Eg kjenner til fleire sånne tilfeller.

Men selvfølgelig... Ikkje gå å vent på han i ein evighet. Hadde eg vert deg, hadde eg prøvd å "få ut" av han kva han tenker på..om det er dette med baby, eller om det er noe anna.. Då veit du bedre kva utgangspunkt du har, så tar du ein avgjørelse. Forklar han at du ikkje kan gå å vente i ein evighet. Hvis de er voksne mennesker, må de respektere kvarandre og kutte ut "roting" under denne perioden.

Får du ein dårlig følelse når du snakker med han, så kan du berre sei at du skjønner at han vil kalle det pause for å ikkje såre deg så mye, men at han sårer deg meir hvis du skal gå å vente på noe som aldri kjem. Då er det bedre at de gjer det slutt...

jaja, lykke til!

Skrevet

Det er IKKE noe med barn og gjøre ;-) Vi er veldig klar for det...Men utsetter det pga jeg vil bli ferdig med skolen! :)

Er andre ting til att forholde ikke er bra..Så vi har funnet ut att jeg flytter ut,men vi er fortsatt kjærester!:) Men hver gang vi møtes prøver vi og finne på romantiske ting sammen,og så håper vi på att forholdet blir bedre!:)

Eneste jeg frykter er att det blir det samme gamle vist jeg flytter inngjen...

Skrevet

Vi prøvde det samme. at han bodde hjemme en stund og vi brukte tid på venner men møttes 1-3 dager i uka og gjorde fine og koselige ting sammen . Alt ble mye bedre. bor nå sammen igjen å alt er lettere:)

den tiden vi var fra hverandre var også da jeg var mest hormonell og småkrangler ble ofte VELDI store:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...