browneye Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Skal vi lage en tråd ang kjerringråd...om hvordan "starte" fødselen. Selv om han nok kommer når han selv er klar, så hadde det vært moro å sett hvor mange råd det finnes
BlåklokkaVest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Ja, en må nok være godt moden for at et kjerringråd skal virke, men det kunne være litt artig å se hva folk har gjort for å få det i gang :-) Selv fikk jeg råd om å spise hjemmelaget rømmegrøt og gå en kraftig tur. Gjorde så, og det hele startet dagen etterpå :-) Om det hadde med grøten eller turen å gjøre aner jeg ikke, men fødsel ble det :-)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 har en uke igjen i dag. (3 dager over mens termin). i går hadde jeg sex, orgasme og gikk en lang tur. i dag har jeg spist potetball (kumle) noe jeg har hørt skal hjelpe. så skal jeg vell prøve ett eller to til i dag.. kjøpt chilli så kanskje jeg lager ei heit suppe til kvelds:) hadde ikke tenkt å ta helt av, men det er litt gøy å se om det skjer noe.
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg har appsolutt ingen planer om og beg med noe som helst enda.. Er bare 31uker he he.. Men de sier en teskje med kanel;-) Eller et glass rødvin;-)
majsenna™ Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Kanel er jo godt også! Har hørt at det er mange som baker skillingsboller når de begynner å bli fødeklare. Et annet triks er visst å rulle en flaske under foten i tillegg til å massere noen andre punkter på foten som jeg ikke helt husker..
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 her er fotsone punktet: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4034004 sex (eller sæden da) skal jo også hjelpe, men bare hvis man alt er moden.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Nå har jeg masert, så får vi se om det skjer noe med kroppen min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå