shine77 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 testet pos på el 29 okt når kan jeg forvente mens.. og nåpr kan jeg teste... må testene taes av morgenurin... har tatt 2 men disse ble tatt på ettermioddagen og var neg..hadd menssmerter i en uke nå så har trodd den skulle komme hele tiden.. bør jeg vente til helgen med å teste...
katlinka Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Positiv EL-test indikerer at EL vil finne sted iløpet av 12-36 timer, altså mellom 29-31. oktober. Hvis vi antar at du har en lutealfase på 14 dager (og EL skjedde f.eks. 31. oktober), så vil du ha IKM imorgen, skjedde EL på et tidligere tidspunkt vil jo IKM vært idag eller i forgårs, eller kanskje søndag som var nå. Kan godt vente til helgen med å teste, selv om du i teorien kan gjøre det fra den dagen du venter mens, som altså er i disse dager Lykke til!
shine77 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 men må testene taes på morningen for at de skal vise om du er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå