Gå til innhold

Prevensjon damer...hva velger dere??


nemifi

Anbefalte innlegg

Pga hastekeisersnitt og komplikasjoner, får jeg ikke ha spiral som jeg hadde tenkt. Ser at Cerazette blir foreslått, men etter å he lset om det er jeg skeptisk pga blødninger ol. Hva skal jeg velge? Hormonfritt er å foretrekke, men vet ikke hva alternativ man har. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg går på cerazette, har brukt det nå i 2 uker å har vært litt plaget med hodepine og nå har jeg fått småblødninger. Det er nok å bruke truseinnlegg, men det er alikevel litt irriterende.

Kjenner også at sexlysten er ganske nedsatt.

Men skal nå holde ut litt lengre, ihvertfall til jeg må fornye resepten. Så får vi se om jeg kanskje begynner på noe annet.

Har en venninne som nettopp ble gravid til tross for at hun hadde kobberspiral, så de stoler jeg ikke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest anouschka with Love

Signerer Riga + snulla & vesla!

 

Siden jeg er singel så dropper jeg hormonene inntill videre ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker minipiller, cerazette. Har brukt den i to mnder nå og er fornøyd, Har tidligere brukt ulike typer minipiller og ppiller, og har vert veldig plaget med bivirkninger, men denne har jeg ikke "reagert" på. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde forresten litt blødningsforstyrrelser i begynnelsen, men det var bare et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...