Gå til innhold

Teste i morgen tidlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da 13 dager over ikm.....blir utrolig frustrert!!!!!

Har kjøpt inn nye tester, og skal teste i morgen tidlig.

Har super ømme bryst, blir litt bilsyk og i går følte jeg bare for å skrike pga jeg var så lei meg, et problem barre, jeg visste ikke hva jeg var lei meg for......

Er utrolig lei av kombinasjon ingen mensen og negative tester. Skulle gjerne fått en av delene nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager over...og like negativt!!!!!!

Skrevet

Da hadde jeg kontaktet lege, for det er jo ikke sånn det skal være! Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg opplevde akkurat det samme som deg. Gikk to uker over IKM og bare negative tester. I tillegg hadde jeg ømme bryster, ble bilsyk, hadde mensmurringer etc... Utrolig frustrerende!!

Jeg fikk mensen dag 15 eller jeg tror jeg fikk det. Blødde så utrolig lite og det var egentlig enda mer frustrerende. Fikk et tips av ei venninne om å prøve fotsone for å stabilisere syklus. Bestilte time og nå ser det faktisk ut som ting bedrer seg. Er veldig glad for da kan jeg slappe mer av. Det er jo så slitsomt når man har ustabil syklus for da vet man jo ikke når EL er etc...

Lykke til da!! Jeg håper selvfølgelig du tester positiv:)

Skrevet

det var ei for ikke så lenge siden som ikke fikk positiv test før hun var 17 dager over IKM...

lykke til :)

Skrevet

Jeg testet neg 11 dager etter ikm for så å teste posetivt på dag 15, så det er fortsatt håp:) Lykke til:)

Skrevet

Jeg får bare krysse fingrene:o) Men ja, veldig frustrerende og altomslukende. Har ikke hatt ustabil syklus før. Men med min flaks får jeg det sikkert nå...Legen min kommer hjem 19 nov. Så jeg venter til da å ser om jeg har fått mensen, visst ikke bestiller jeg meg en time...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...