Gå til innhold

Flere fra Bergen/omegn med termin rundt jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28 og førstegangsfødende, termin 20. desember. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er snart 21, og har termin 24. januar da, hvis det teller! er fra sotra:) deg da?

Skrevet

Hei! Eg er 21 og har termin 6. januar, bur i Bergen:-)

Skrevet

Jeg er 25, og venter en gutt (min første) 25 desember. Bor på Møhlenpris...

Skrevet

Noen her i hvert fall...! :-) Blir spennende fremover. Ikke lenge igjen nå! Håper ikke julen blir styrete, må prøve å få til juleinnkjøpene snart, så slipper man å tenke på det helt oppunder termin. Lykke til!

Skrevet

Jeg har UL termin 1.januar og menstermin 26 desember. Har en liten fra før som blir 1 år om en uke. Jeg er 26 og samboer..

Skrevet

Hei Micha, ser du skriver på profilen at du er fra Straume, går du til Solveig, jordmoren på Straume Helsestasj.? Jeg har også postadr Straume. :-) Tror det er skikkelig babyboom i området for tiden, var en tur innom Sartor i dag - utrolig mange gravide og småbarnsforeldre. Eller så er det bare sånn at jeg legger mer merke til det nå...

Skrevet

hei! Ja jeg går til solveig, hun er så koselig, men hun er jo "alltid" sykemeldt, så jeg har gått en del på KK faktisk.

Helt utrolig mange gravide her ute ja, har sett at det ALLTID sitter gravide og småbarnsforeldre på Baker Brun på Sartor.....men jeg er jo ikke bedre selv da som både har baby OG mage!! hehe

Skrevet

I know...! Skulle egentlig til henne i går, men nok en gang var det en vikar i stedet, som til vanlig jobber på KK. Hun var koselig hun óg, men det er litt kjipt at Solveig er så mye borte. Man får liksom et spesielt tillitsforhold til sin egen jordmor.

Hehe, baby OG mage, ja. :-) Sikkert mange utfordringer med å ha to så små, men masse fordeler óg, spesielt på sikt. Tenk så kos for dem å ha et jevnaldrende søsken... Spesielt kjekt på ferier og sånt. Min søster er kun to år yngre enn meg, har satt stor pris på det mange ganger.

Er du sykemeldt nå? Hvordan er formen? Jeg er sykemeldt, første uke i full sykemelding denne uken. To uker igjen til perm. starter. Veldig rart. Får plutselig så mye tid til å tenke på alt som skal skje... Er førstegangs, så absolutt alt er nytt og spennende/skummelt.. :-)

Skrevet

vet du hvorfor hun er så mye sykemeldt egentlig.?.. hun ser jo veldig frisk ut... ikke forkjølet eller noe sånt.. "litt bekymret jeg".

Må si jeg er litt skremt over tanken på 2 små men det går vel bra, vi gleder oss... men det blir ikke på samme måten som med første, da var jo alt nytt og spennende..

Jeg er sykemeldt nå ja.. skal liksom hvile mye så ikke det blir enda en prematurbaby, men det er jo så mye å gjøre..julegaver og alt mulig.. lurt å få det ferdig før babyen kommer.

Skrevet

Nei, har lurt på det samme selv... Men hun har jo en liten baby så kanskje det er barnet som er mye syk... Litt bekymret jeg óg. De visste ikke på Helsestasjonen om hun er tilbake om to uker (min neste time)... Får håpe det ikke er noe alvorlig.

Du må hvile så mye du kan! Kanskje du kan handle noen av gavene på nettet og få de tilsendt? De fleste butikkene har jo netthandel. Ta godt vare på deg selv, i hvert fall! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...