Astrid21 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hadde ul idag og fikk se var lille viking=D Han var ca.2100 gram og hadde det kjempe fint..Jeg er 33+3 idag og litt nærmere målet:)
mammaTilLinnea Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 så gøy å få se nurket igjen da, og få vite vekt:) skal på ul på mandag selv, er da 32+1. gleder meg masse til å få se gullet igjen!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Er det noen grunn til ekstra UL? Jeg vil også gjerne høre litt om hvor stor gutten min er osv. De har vært så i tvil om termin-dato...skjønner at den ikke vil bli flyttet men er nysgjerrig på hvordan det står til! Har dere betalt mye?
mammaTilLinnea Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 jeg skal fordi jeg hadde foranliggende morkake på ordinær ul, så de måtte sjekke at den har flyttet seg før fødsel:) lurer på om de sjekker vekt på denne kontrollen?
Astrid21 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Det var kjempe koselig å få sett han igjen=) Jeg spurte bare jordmor om det var mulig å få en UL til, for å få vite vekt og hvordan det sto til der inne..Vi betalte ingenting vi da..Men det kan jo ha noe med at vi var på ul på Tynset sykehus å gjøre(en temmelig liten plass). Men dere kan jo si til jordmor at dere er veldig bekymret og slik..Bare å smøre på..For da får dere nok en til!=) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå