Gå til innhold

Var på ultralyd idag=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ul idag og fikk se var lille viking=D Han var ca.2100 gram og hadde det kjempe fint..Jeg er 33+3 idag og litt nærmere målet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy å få se nurket igjen da, og få vite vekt:) skal på ul på mandag selv, er da 32+1. gleder meg masse til å få se gullet igjen!:)

Skrevet

Er det noen grunn til ekstra UL?

Jeg vil også gjerne høre litt om hvor stor gutten min er osv. De har vært så i tvil om termin-dato...skjønner at den ikke vil bli flyttet men er nysgjerrig på hvordan det står til!

Har dere betalt mye?

Skrevet

jeg skal fordi jeg hadde foranliggende morkake på ordinær ul, så de måtte sjekke at den har flyttet seg før fødsel:) lurer på om de sjekker vekt på denne kontrollen?

Skrevet

Det var kjempe koselig å få sett han igjen=) Jeg spurte bare jordmor om det var mulig å få en UL til, for å få vite vekt og hvordan det sto til der inne..Vi betalte ingenting vi da..Men det kan jo ha noe med at vi var på ul på Tynset sykehus å gjøre(en temmelig liten plass). Men dere kan jo si til jordmor at dere er veldig bekymret og slik..Bare å smøre på..For da får dere nok en til!=) Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...