Gå til innhold

Hvor kjenner man riene i begynnelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å ta feil av riene og kynnerne? Har hørt at riene ikke gjør vondt i begynnelsen, hvordan vet man da at det er rier?

Tre dager til termin og vil virkelig at ting skal begynne å skje her nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at de beg i hoftehøyde og går nedover. Man kjenner riene i beg men de beg svakt og blir sterkere og sterkere.....ikke at jeg er noen ekspert her jeg sitter uten et tegn og 8 dager på overtid! good luck:)

Skrevet

Vel, helt sikker er jeg ikke, men kan fortelle deg hvordan jeg selv opplever det (har født 2 ganger før). Med førstemann fikk jeg en mellomting mellom rier og kynnere i starten. De kalte det maserier. Dette var sammentrekninger/kynnere som var såpass at jeg ble sittende å gni meg på magen, og det kjentes ut som om jeg rødmet hver gang de kom. Slike sammentrekninger klarer ikke å åpne opp, og gjerne derfor de blir kalt for mase-rier. Når de virkelige riene kom kjente jeg god forskjell. Jeg merket at jeg automatisk begynte å puste veldig fort, pesing på en måte, på toppen av sammentrekningen. Disse var også helt 100% på minuttet regelmessige. Mase-riene mine kunne variere med 4-7 minutter mellom (egentlig litt tett til å være mase-rier tror jeg).

Håper du får svar fra flere her, som enten har det lignende meg eller helt annerledes. Der er en del forskjeller ute og går, og sikkert nyttig for deg å få høre om litt ulike opplevelser av det.

Lykke til i alle fall :-)

Skrevet

Takk for svar =) Kjekt å høre fra forskjellige ja siden ikke alle opplever det likt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...