Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vist bilde av g-testen min litt i hytt & gevær nå, og alle mener at den er positiv. Da klaffet det i såfall på første forsøk etter p-pilleslutt, og selv om alt kan gå både galt & godt, er det en utrolig herlig følelse.

Men samtidig gjør det nesten vondt å være "nybegynner" her inne, og så møte personer som bla Grysom og flere, med mangfoldige PP, SA og MA. Det går selvfølgelig ikke an å tenke sånn, men det føles bare så utrolig urettferdig!

Så jeg vil gjerne sende en liten klem til alle dere som ikke er like heldige....

Og babystøv, selvsagt!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer :)

Du skal ikke tenke på at det er dårlig gjort at du sniker i køen. he he

Du skal bare være veldig glad for at dere lykkes fort, og slipper å gå gjennom massevis av mnd med prøving :)

Lykek til videre med svangerskapet.

Skrevet

Tusen takk for oppmuntringen! Er så rar følelse, men jeg skylder jo spiren å være glad, og h*n er så absolutt ønsket!

Lykke til selv også! =)

Skrevet

grattis å lykke te vidre=)

så arti at d klaffa på første forsøk da,bra at du tenke på oss som har prøft læng....men d treng itj du å tenk så my på vettu,no må du bare vær gla fremover=)

lykke lykke te vidre,stor klæm fra mæ=)

Skrevet

Wow... GRATULERER så mye. Så heldig at det klaffet for deg i 1 pp.

Kos deg masse og ta godt vare på deg selv nå.

Masse lykke til videre.

Skrevet

Sier gratulerer her og jeg!;) Suger til meg babystøv og håper at jeg kommer etter i løpet av uka!

Skrevet

det er superflott at du har klart d på første forsøket:)

ingenting som er bedre en d:)

unner ingen å gå pp etter pp.

nei kos deg masse med den lille spiren din.

god varm klem til deg:)

Skrevet

Tusen takk grysom! Håper så inderlig at dere som har strevd så lenge kan komme etter også! Synes det vitner om at dere er utrolig positive mennesker som holder motet oppe, og dere fortjener så absolutt et barn i premie! =)

Lykke til videre med prøvingen!

More babydust! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤!

Skrevet

Oi så moro! og på 1 forsøk! Gratulerer masse!

Når sluttet du på p-pillene og hvor lenge etter fikk du mensen?

Skrevet

<3 takker å bokker:) tar i mot så mye babyestøv jeg overhode kan:)

Skrevet

Hei! Sluttet med pillen 13. oktober, og fikk TR 1 eller 2 dager senere. Det varte i ca 5 dager. Jeg sluttet på dag 8 på brettet, vet ikke om det har noe å si for når TR dukker opp?

Har hatt masse utflod helt siden EL, og jeg jeg har følt meg gravid i 2 uker, men disse symptomene er visst ganske like de en får når en slutter med p-piller, så det kan jo være det jeg har kjent. Men jeg er uansett gravid da! Tok en ny test nå i kveld, og den var enda sterkere.

Skrevet

Gratulerere med den lille, frøken.

Herlig at det klaffet så tidlig.

Lykke til videre i svangerskapet. :D

Skrevet

he hey!!!

Så kjapp du var! :-)

Nå har du endelig god grunn til å skaffe deg tilbake de fem minuttene røyken har stjålet ;-)

Slapp kjøpe bind gjorde du og!

Skrevet

Hihi, tack så mycke! Måtte ta èn "oh my god-oh my god-røyk", men nå er pakken, lighteren og askebegeret kastet. Gleder meg til å lukte godt i hele dag! (Og kanskje dra opp mobilen og se på bildet av testen en gang til....?)

Lykke til dere andre også! =)

Skrevet

Gratulerer!

Håper alt går bra!

Inspirerende for oss andre som er i 1 pp etter p pilleslutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...