Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 jeg har ei datter på 2.mnd. hun sovner ofte ved puppen og jeg vekker henne slik at hun sklafå mere mat.. etter mange ganger så lar jeg henne bare sovne da kan hun sove i flere timer,, så det kan gå opptil 4-5 timer før hun da får ny bleie å mat.. da hun har sovet det og får pupp når hun våkner sovner hun igjen,, er det flere som har det slik,??? syns hun er lite våken er det jeg vil frem til...
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Sånn er gutten min også, tror det er vanlig at noen bare sover masse, men.. har lurt litt på det samme jeg også.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 godt det er flere.. vil ikke virke helt hysterisk heller...
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Noen sover laaange økter av gangen, andre sover og våkner og sover og våkner. Min jente er av den typen som sjelden sover lenge av gangen og det kan være ganske slitsomt for hun blir jo trøtt av det. Også er det ganske stor forskjell på hvor mye søvn de trenger den første tiden.
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Min lillegutt på 2mnd har en langlur på formiddagen (ca.3-4) timer. Etter det har han bare korte lurer på opp til 2 timer. Han sover hele natten igjennom, sånn ca fra 22-23 til kl.08. Så da ligger han jo med samme bleie, å det går helt greit. Noen unger sover mer enn andre, det er jo like mye forskjell på de som oss voksne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå