Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hmm... Jeg blir så misstenksom når sambo sletter nettloggen... :-/ Han gjør det vanligvis ikke, så derfor blir jeg så nysgjerrig og misstenksom..... Huff....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 hUFF, blir mistenksomm når han lokker siden med en gang jeg kommer inn på rommet
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Ikke syns jeg at jeg kan spørre heller.. For jeg vil jo ikke virke hysterisk.. Men jeg syns det er så rart at han gjør sånn......... Merket det da jeg skulle inn hit, og nettleseren ikke husket adressen..... :-/
Blå + en i magen Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg hadde spurt han jeg tror jeg... Men det går jo an å sjekke hvilke adresser man har besøkt på PC'n allikevel, hvis han bare sletter loggen i internet-vinduet... Men det er jo veldig snoking da, så ville heller spurt! Forresten så sletter jeg ofte nettloggen selv, av ren vane... Jeg føler liksom at jeg rydder;) Hehe. Bare at andre kan se hvilke nyheter på VG jeg har lest liker jeg heller ikke, så trenger ikke være så veldig grunn til bekymring...
Blå + en i magen Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Oj, ser at jeg er inne på 3 trimester nå, jeg hører til på 2 trimester jeg, hehe, jaja trykka meg inn på feil side:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå