Nikitta Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hei! Har lyst til å bli kjent med flere vintermammaer i nærområdet da det blir mange trilleturer om ikke så lenge og ville ha vært koselig å trille sammen med noen. Bor selv på Bjerke og har termin i midten av januar.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei! Lurer på om ikke jeg har svart deg før? Uansett, bor på Årvoll og har også termin i midten av januar. Hadde vært kjempekoselig å bli kjent! Vet du hva du venter? Her er det en liten gutt inne i magen! Hvis du har msn så kan du jo legge meg til?
Nikitta Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Hei! Ja, jeg har msn, hva er din msn adresse? Tror at du har svart tidligere :-). Jeg venter en gutt jeg også :-)!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Får du sendt meg en melding her på bim med mailadressen din? Jeg får ikke sendt til deg.
Linn_alexandra 06/02.2008 Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Heei! jeg bor midt i majorstua sentrum, og har termin 6 februar:) bare å sende PM med mailadresse om noen vil bli kjent=)
Nikitta Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg har sendt deg pm med mailadressen min. Har du fått det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå