Gå til innhold

Helvetes Reima-dress! Trenger tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av Reima nå at jeg blir helt sur her jeg sitter. Først tok det over 5 uker å få den hersens dressen levert og da vi prøvde den på så vi at den var kjempevid ved håndleddene. Kombinert med at den er stor i str (selv om vi har bestilt str 80 og småtten er halvannet snart), så drukner jo de små hendene og armene inni der. Tenkte jeg kunne sette på noen trykknapper for å få åpningen for hendene mindre, men det irriterer meg jo litt at den har så dårlig løsning på sånt når den tross alt koster 1000 kroner.

Noen som har opplevd det samme? Hva har dere evt gjort? *klage klage klage* ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg veldig fornøyd med Reima, jeg da. :)

Det hadde nok lønt seg for dere å prøve dressen på før dere kjøpte.

Send den tilbake om du ikke er fornøyd!

Skrevet

Det er jo kaldt nå... hva med lange reimavotter til å tre utenpå ?

Skrevet

Æsj, den er jo så fin ellers... Dumme dressen. Det eneste andre merket de selger på den sportsbutikken er Troll og de dressene koster jo enda mer. Får jo ikke pengene tilbake, bare tilgodelapp,så må jo liksom bytte i noe. Sukk... Der får man igjen for å forhaste seg i butikken :(

Skrevet

Han har lange votter, men dagmammaen syntes det funket litt dårlig da hun prøvde det (bare inne, så dressen er jo ikke brukt). Vi pleier å høre på henne, for det er jo henne (i tillegg til gutten vår) det går mest utover hvis utetøyet er dårlig.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med de Reimadressene jeg har hatt og har nå,og kommer nok til å kjøpe de i årene fremover pgså.

At de er store i str er nokså kjent,og jeg ville nok prøvd de i str før jeg kjøpte på nett.Vesla mi er 18 mnd og bruker str 80,

At de er vide ved håndleddet er jeg ikke kjent med,syns vottene sitter godt under strikken.

Skrevet

Og ta på vottene før du tar på dressen, da sitter de bedre på.

Nå er jeg ikke så begeistret for Reima-votter på så små barn da, men det er en annen sak.

Skrevet

Super fornöyde med Reima vi da ! Når det gjelder dresser så er det jo oft noe ikke stemmer 100 % enten benlengde, lengde i skrittet eller lengde på ermer. Vinterdressen er jeg enig i at kan väre litt vid i ermet, men det kjekkeste er jo da : ta på votter så dressen da er det 0 problem for voksen eller stor - Det gjör vi her hjemme og det gjorde de i forje bhg og i denne bhg ! Reimatec 3 vinteren her i huset og har hatt vårdress derifra også :o)

Skrevet

jeg har bretta opp armene jeg. også har jeg lange reima-votter utenpå.

elsker den dressen jeg! aldri vært misfornøyd med noe..

men som du sier så er de store i str.. men jeg har alltid hatt ungene med og prøvd dressene.. dvs eldste da, for dressene går i arv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...