Gå til innhold

Ang lånekassen....


♥Love is in the aiR♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra man får svar om at lån/stipend er innvilget:

Hvor lang tid tar det til man får pengene på konto? Må man ikke vente på gjeldsbrev og sende det tilbake osv før pengene kommer?

 

 

Er bare spent på om jeg kommer til å få ekstra penger til jul=)

Står at det tar 6uker før jeg får svar, og dvs 1 uken i desember...

Tror dere jeg har sjangs til å få pengene til jul da?

(blir jo en del siden det skal etterbetales fra aug=D)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får det nok helt sikkert før jul da :) Tok ei lita uke fra jeg fikk gjeldsbrevet (på en torsdag som vanlig) til jeg fikk pengene på konto. Men på nettsiden sto det ikke noe om at de hadde mottatt det før et par dager etter at jeg fikk pengene utbetalt

Skrevet

når du har fått beskjed på sms om at søknaden din er ferdigbehandlet tar det alt i fra to til syv dager til duh ar gjeldsbrevet. deretter må du sende det inn og det vil ta alt fra to til syv dager=)

 

har ingen ting med hvor mye penger d får....skal ikke ta lenger tid med deg enn med andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...