Gå til innhold

En snill og forståelsesfull lege i Oslo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale sin fastlege i Oslo?

Min virker så uinteressert hvis jeg kommer med bekymringer, og avfeier det når jeg forteller om enkelte problemer i svangerskapet (bl.a. smerter i bekken/lår). Han begynner bare å snakke om noe annet... Eller svarer med "jaada...det er helt vanlig når man er gravid. Det er mange som har det sånn, men det trenger ikke være noe galt fordet..." Han er også kjempe grådig på sykemeldinger (har hatt mye vondt i bekken, les over!) ,og gir uttrykk for (får jeg følelsen av ihvertfall...) at jeg bare er sutrete klagende gravid kjerring... Er jo ikke det!!!:(

Noen som har en snill lege som forstår og lytter, og tar problemene på alvor? Og som faktisk SKJØNNER at man kanskje har godt av sykemelding når man stresser rundt på jobb med smerter både her og der. Håper på svar!!! Trenger å bytte til en annen lege!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler VIRKELIG min fastlege!!! :D

Staffan Jacobsen på Sinsenklinikken!!! :D

For en fantastisk lege!!! :D Finnes ikke fordommer i det hele tatt fra den legen der!!!

Desverre så må jeg bytte lege nå, da jeg bor uti Aurskog, så da blir det litt langt å reise.... :(

Skrevet

Åh, er ikke Sinsenklinikken privat da? Trodde det jeg!:) Så dette er en helt "vanlig" fastlege man kan bytte til? Noen som vet hvor lang tid overgangsprosessen tar ved lege-bytte? (i oslo)

Skrevet

Tror ikke Sinsenklinikken er privat nei, men de har litt privat praksis der som hudleger, øyenleger etc! :)

Man får ny fastlege fra den 1. i mnd etterpå! :)

Skrevet

Høres bra ut! Er han en sånn lege som alltid tror på pasienten da (slik alle leger egentlig SKAL!), og ikke hele tiden er mistenksom og antyder at man bare er sutrete/lat? Gruer meg hver gang jeg skal til min nåværende fastlege pga dette... Føler han bare tror jeg sitter der og finner på ting for å få sykemelding. Dumt!!!:(

Skrevet

Noen flere her som har en lege å anbefale?

Skrevet

har gått til Staffan Jakobsen jeg også. kjempe snill type. tok mine bekymringer alvorlig. nå er ikke han min fast lege. men var hos ham da legen min var syk. hun heter Sissel Lahna og er virkelig å anbefale. hun har tre barn selv, å vet hva det vil si å gå gravid. hun har flyttet fra sinsenklinikken til storo klinikken. ingen av de klinikkene er private.

viktig å ha en lege som en føler seg trygg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...