Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Det er ikke noe morsomt her inne lenger. Kom tilbake Jeab!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg også. Ikke noe morsomt her nå som hun ikke er her mer.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Forhåpentligvis død og begravet... Neida, ikke riktig så galt... Men kan ikke si at jeg savner henne, nei..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Nei Herregud. La henne forbli borte. Hun er her sikkert under et nytt nick. Tipper hun fikk beskjed om å roe seg noen hakk. He, he... Jeg synes at endelig er det blitt levelig her på kranglesiden og jeg kan også poste innlegg og delta i diskusjoner som faktisk dreier seg om det diskusjonene skal dreie seg om. Ikke om innlegg er dårlig formulert og har skrivefeil, og andelen personangrep er betraktelig redusert. Jeg synes det er blitt mye bedre her etter at hun forsvant, og et par, tre andre har roet seg litt ned. La det for all del fortsette sånn!
Smånetta 14.mai Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Kanskje hun trengte en pause for å lade batteriene. Jeg er sikker på at hun snart er tilbake for å roe ned kaklehønsa her inne. Det er forresten ikke så veldig mange innlegg å si noe om her for tiden. Dette er jo blitt skravlesidens lillebror etter at folk blir beskyldt i øst og vest for personangrep hvis de er uenig med noen. Kanskje hun rett og slett ikke gidder... Men hun må gjerne komme tilbake!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Jeg tviler sterkt på at hun har blitt utestengt, for hun oppfører seg bedre enn de fleste her, i min mening. Hun har tidligere sagt at hun vil slutte å skrive her inne den dagen det blir kjedelig, så det var kanskje det som skjedde. Jeg synes også at det har blitt skikkelig tamt her inne i det siste, men tror det er fordi Jeab dro snittet på diskusjonene litt opp med sitt vidd, analytiske evne og innsiktsfulle kommentarer. Det er bra at du tror hun kommer tilbake, lillemartemamma- igjen, men jeg er ikke så sikker. AntiP, trist nå.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 dette var jo veldig dramatisk. hehe.. alle må vell komme seg videre en gang. kan ikke gro fast på disse sidene. håper dere er venner i det virkelige liv da:) snart kommer nok en ny stjerne og skinner på disse sidene. som drar fans og greier.. så går andre ut på dato. sånn er det bare. man er jo ikke gravid for evig heller.
Patetica fåkksi Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 "og et par-tre andre har roa seg litt og"; med det mener du bl.a meg og AntiP osv? AntiP; jeg tror jeg veit hvor hun er for jeg veit hva hun er opptatt med det siste, men det sier jeg ikke her.. hi hi, men du vil vel ikke pm'me meg? ;-)
Turid Laila Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Må si denne siden har tapt seg siden jeab ble borte ja!
Ikkelektuell Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 "La henne forbli borte." Sorry, Mac. "Hun er her sikkert under et nytt nick." Neppe. "Tipper hun fikk beskjed om å roe seg noen hakk. " Aldeles ikke. "Jeg synes at endelig er det blitt levelig her på kranglesiden og jeg kan også poste innlegg og delta i diskusjoner som faktisk dreier seg om det diskusjonene skal dreie seg om. Ikke om innlegg er dårlig formulert og har skrivefeil, og andelen personangrep er betraktelig redusert. " Jeg ante virkelig ikke at jeg hadde så stor innflytelse på deg og alle andre her inne. *knegg* Beklager, men jeg har ikke tenkt å ta ansvar for at du føler det slik.
Ikkelektuell Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Tro om igjen, AntiP! Sjekk kassa di, du!
Ikkelektuell Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Stemmer, Balooa...men nå er alt i orden :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 Jeab! Johoo! Velkommen tilbake! Happy Day! Oh Happy Day. AntiP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå