2008 og 2012 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Etter 8 år på p-piller, må jeg si jeg føler meg ganske grønn på dette området... Prøver jo å finne ut av hvor i syklusen jeg er, og har trodd mang en dag at jeg har hatt eggløsning, hehe Jeg husker at jeg aldri pleide å ha menstruasjonssmerter før jeg begynte på p-pillene. På søndag (som da var dag nr 33 i min syklus) fikk jeg plutselig fryktelig vondt nederst i magen. Klarte bare å ligge nede + måtte ta smertestillende. Hva i all verden kan det ha vært? Jeg var jo sikker på at nå får jeg mensen, men den har ikke dukket opp ennå... Testet på lørdag, og da var testen negativ. Tenker å prøve igjen på lørdag som kommer, dersom jeg ikke har fått mensen til da. Føler hver dag at jeg skal få mensen, men det skjer jo liksom ikke... Har også så ømme pupper at det gjør vondt å dusje! Hehe Håper jeg er gravid, men tror ikke det...
hemmelig :) Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Det kan ha vaert sa meget. Nar man slutter pa pillen saa kan kroppen komme litt i ulaget og gi vondter i mageregionen naar den prover aa rette det opp igjen. Det er ogsa mange som opplever at det gar mange uker foer mensen er i gjenge igjen og at det kan ga mer enn 28 dager mellom hver mens. oemme pupper kan vaere graviditet, El og Mens pa vei. Litt kjipt naar man ikke er kommet helt i gjenge , men hvis du naar far mensen saa er et tips aa teste for aa finne EL. Haaper du er gravid, lykke til !!!
2008 og 2012 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Takk for svar Det var liksom bare så rart skjønner du, for jeg pleier aldri å ha vondt i magen, og har ikke hatt det siden jeg sluttet med pillen heller. Utenom på søndag, da det kom helt akutt og varte kanskje en time... hm... Håper på regelmessige sykluser snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå