Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 hei. har hatt en del tull med syklusene mine siden jeg slutta på pillen for noen mnd siden.. tror jeg har hatt el hver uke de siste tre ukene.. den ene uka fikk jeg noe pencelin fordi jeg hadde urinveisinfeksjon, som kan kanskje ha utsatt den.. kan du se om det er lenge til jeg blir gravid.. da foreldrene til samboer fikk han hadde de prøvd i flere år, men de fant ingen meddisinsk grunn for det.. vil det samme skje med oss?? har ei datter på 6 år fra et tidligere forhold. er født 120685 tusen takk for svar
Sunze Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Hei der :-) Ja det stemmer at syklusene dine ikke har kommet tilbake til normalen. Får inn at du enda ikke har hatt EL, første EL blir i slutten av november/begynnelsen av desember. Spørsmålet ditt er om det samme kommer til å skje med dere - om dere kommer til å slite med å bli gravide ; til det er svaret nei. Det blir en snarlig graviditet - du må bare fra kroppen i rute først ;-)
Sunze Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 EL kommer på et tidligere tidspunkt enn du har tenkt - jeg får inn at det kommer på dag 10/11
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 takk.. nå ble jeg glad får bare håpe at det stemmer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå