m-mamma Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Er det sant at man får igjen det man har betalt for toll og sånn? Må man ikke betale noe i porto? Hvor lang tid tar det fra man bestiller til det kommer? Lurte på å kjøpe noe i julegaver...
rebsol Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Ja, jeg tror det stemmer. Har ikke bestilt noe der ifra enda, men har forstått det slik at det fungerer slik med toll. Spør på forumet på kvinneguiden.no, der vet jeg det er mange som kan svaret på det du lurer på!
snartmammapåny Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jepp det stemmer. Jeg bestilte noe fra de og måtte legge ut for momsen. Sendte de da en mail og spurte om det var så at de refunderte momsen. (hadde menlig hørt om det her inne på dib). Fikk en veldig hyggelig mail tilbake der de beklaget at jeg hadde måtte legge ut mer enn det de hatte tatt betalt (sjønner ikke hvorfor de beklaget igrun, for var jo ikke deres feil..), og at de ville godskrive mitt kredittkort beløpet om jeg mailet, faxet eller sendte i posten kviteringen for betalt mons. Grunnen til at de gjør dette er at kunden er garantert å ikke ha mer utlegg med varen enn den prisen de oppgir på sin nettside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå