Miss Misantrop Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hei Elisabeth. Jeg logger inn en skjelden gang for aa se hvordan det gaar med dere. Tok meg litt tid aa skjonne at du hadde byttet nick. Mange ut av rekka gaar ja.... Haaper at vi alle faar en fantastisk julepresang i aar. Jobber naa i mellom amerika og det er skjelden jeg har adgang til internett. Naar jeg er paa logget er forbindelsen super sakte. Jobber masse, men moter mannen min fra tid til annen. Like spennt hver maaned, men jeg regner med at det blir for skjelden sex til at det skal klaffe. Vet vi traff el forrige maaned og hadde en dross av symptomer, men nei da, lol Hvordan gaar studiene dine. Syntes det hortes godt ut aa ha prove pause forrige maaned.... Mange hilsen fra Miss M. paa ode oy.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Hei!! ) Så kjkt å høre fra deg! Begynte å lure på om du var forsvunnet helt jeg! Hadde nå vært gøyt å høre fra deg fra tid til annen på gressenketråden da! Ja, jeg skiftet nick e stund, pga ei tabbe på facebook, men det ser ut til at det gikk bra, jeg ble ikke "avslørt" like vel! Kun av ei venninne da, og det kan jeg tåle! Ja, sist mnd var samboer på sjøen. Jeg venter på EL i disse dager, så håper virkelig at jeg ikke trenger å vente så mye lenger nå, begynner å tære denne ventingen! Studiene går bra, skal ha to eksamener nå til jul, desverre i den uka samboeren drar ut, så han blir hjemme nå i eksamensforberedelsne. Men neste år blir det motsatt da, så PP 24 har jeg tro på!! Hva jobber du med nå da? Håper at du blir gravid snart, og at vi får høre fra deg fra tid til annen, du er savnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå