Gå til innhold

hva regner dere som helge mat og hverdags mat ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg for min del liker ikke spise take away i hverdagen,eller biff og fløtegratinerte poteter for eksempel..

hva med dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

taco er helgemat. og feks fiskegrateng eller fiskepinner og sånt er ikke godt i helgene.

Skrevet

Jeg spiser alt mulig uansett om det er helg eller ukedag, men kommer an på hva jeg gidder å lage midt i uka.. Men spiser som regel noe jeg liker veldig godt på lørdager når gutten har lagt seg.

Skrevet

ja det er digg..:)

lørdagskveld med god mat ;)

Skrevet

Jeg regner med all mat som et fint måltid hver dag.. sambo jobber mye skift og helger.. så da pleier vi a ta helgen litt før om han skal jobbe..

Jeg står som regel på kjøkkenet og lager noe godt.. vi liker ikke så mye ferdig mat.. men det er greit noen ganger da jeg er sliten..

For sambo er ikke så fornøyd da han må lage maten.. hihi

Skrevet

hehe ja godt med en mann som kan lage litt også..:P

Skrevet

Helg:

biff, stek, ovnsbakt fisk, fårikål, taco, risgrøt, (lørdag), hjemmelaget pizza,

Hverdag:

karbonader, fiskegryte, suppe, fiskepinner, pannekaker, stekt eller kokt fisk, spagethi, gryteretter med ris, rester fra helgen osv.

Helgematen tar normalt mer tid å lage enn hverdagsmaten.

Skrevet

Helg : taco, fajitas,hjemmelaget pizza, stek, biff (fingermat,kosemat og gourmet mat)

Hverdag :

fisk i forskjellige variasjoner, gryteretter,suppe, pölser,kjöttpudding, kjöttboller,spagetti,lasagne,pannekaker......

Skrevet

Helg: et eller annet med kylling f.eks. eller noe som tar lenger tid enn 15 min (he he), ofte noe som involverer guacamole (men det kommer ofte på hverdagene også).

Hverdags: raske ting, supper, gryter, pasta, wok, salater av og til...

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

helg: kinamat,pizza og taco etc...

hverdag: fisk,kjøttkaker,lasagne osv

Skrevet

Gjør ikke forskjell. Vi tar like gjerne "lørdagskosen" på en tirsdag. Jobben til mannen gjør at vi ikke får det samme forholdet til helg som de fleste andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...