Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Var innom legekontoret for å høre resultatetene fra prøvene på førstegangskontroll. To av toxo-svarene var negative. Den tredje sto det uspesifikk reaksjon på og de var visst sendt videre til referanselaboratorium. Fikk komme inn til legen som sa at det er helt ufarlig og at det sannsynligvis betyr at jeg har vært smittet en gang i tiden. Spurte om det kan bety at jeg har blitt smittet under svangerskapet eller har aktiv smitte nå, og det sa han nei til. Han sa også at jeg ikke vil få noe brev med svar uansett, men at jeg vil høre noe hvis det er noe galt. Nå ble jeg skikkelig engstelig og føler bare angst for at det kan være noe galt. Tenker også at legen kanskje bare sa at jeg ikke har det nå for å berolige meg. Det er jo ikke sikkert han vet noe om dette, og hvordan kan han svare på det da. Er jeg helt på jordet som tenker sånn? Noen som har fått samme svar før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå