Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hun er nå 18 år, men da hun var 16 flyttet hun ut hjemmefra for å bo for seg selv. Hun begynte å drikke og ta dop. For å få penger hadde hun lagt ut sexannonse på nettet. Og mange mannfolk tok selvfølgelig kontakt. Hun møtte en av de før hun skulle på sydentur. Han ga henne 3000 kr så skulle de møtes senere. Men klarte vi å få henne ut av det helvete. Hun bor nå hos meg. Denne fyren har nå sendt henne mail og sagt at han sender oppgjøret til inkasso om hun ikke betaler innen 14 dager. Han sier han har tatt vare på alle sms osv. (disse er sendt med hennes nr, som står oppført i vår mor sitt navn). Vi har jo ikke råd til å betale dette, men vil ikke at det skal komme ut heller. Dessuten har jeg lite lyst til å betale en så ekkel fyr på 40-50 år som er villig til å betale 16-år gamle jenter for sex. What to do??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 kunne noen lagt ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 off... for en fæl opplevelse for dere alle.... prøve å snakke med noen,vet ikke helt hvem som hjelper på det området.. er det ikke noe gratis tlf for ungdommer?.. di der har sikkert hørt lignendes greier??.. ringe dem og søstra di kan forklare.. kanskje di hjelper??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Anmeld fyren.... Er jo tross alt ulovlig å kjøpe seksuelle tjenester!!
Angelina Jolie Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Hehe... Kan kan jo ikke kreve innkasso av noe som er ulovlig da. Herregud for en dum mann. Han driter seg skikkelig ut hvis han prøver seg på det. De har vel ikke skrevet kvittering på at de har hatt sex vel?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 ikke akkurat nei... men de hadde ikke sex! de hadde planlagt å møtes etter denne sydenturen men gjorde ikke.. men da de møttes befølte han hennes osv. jeg slo opp nå: § 203 i straffeloven sier at kjøp av sex fra personer under 18 år er ulovlig, og at man straffes med bøter eller med fengsel i inntil 2 år for overtredelse av bestemmelsen. Bestemmelsen tar i hovedsak for seg unge over den seksuelle lavalder (over 16 år), og under 18 år. Kriminaliseringen av sexkjøp fra unge ble blant annet begrunnet med at unge mellom 16 og 18 år har et særlig behov for vern mot seksuell utnyttelse, og at kjøp av seksuelle tjenester fra så unge mennesker er mer uønsket og straffverdig enn kjøp av sex fra voksne. Forbudet skulle dessuten gi et tydelig signal om at sexkjøp fra unge er uakseptabelt. Kriminalisering av kjøp av sex fra unge er også i tråd med FNs konvensjon av 20. november 1989 om barns rettigheter; som forplikter deltakerstatene til å verne barn mot alle former for seksuell utnyttelse og misbruk. skal jeg bare få henne til å skrive en mail og referere til dette? eller skrive noe mer? true om anmeldelse osv.?
Angelina Jolie Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Bare send den mailen og skriv at hvis han fortsetter å plage dere så kommer dere til anmelde han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå