mamma for 2.gang Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Noen som fikk med hvilke butikker som solgte giftige uteklær?
børdi Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 kan jeg spørre hva som var så giftig med de? hehe VAr det asbest kanskje?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Ingen som skal spise uteklær vel? Hmm, skjønte ikke den helt jeg..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 hva er dette? hvor har dere hørt/lest det og hva gjelder det?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Unger tygger så vidt meg bekjent rett som det er på kragen eller ermet på klærne sine. Da er det innmari dumt om disse klærne inneholder miljøgifter som feks nonylfenol (tror de var noe sånt det het). For dette stoffet kan ødelegge for mulighet for reproduksjon og gi misdannelser hos foster. Hihi morsomt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Helly Hansen trakk tidligere i år tilbake noen regnklær pga gift. Noen stoffer avgasser, mens andre stoffer er farlige å tygge på. Slike stoffer kan skade veksthormon og være kreftfremkallende mm. Man kan finne samme gift i plastleker og lekematter. Giftstoff/giftnavn kan være så mangt og ha mange navn på samme stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå