Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 - folk som skriver innlegg på dialekt (dvs skrivefeil med vilje) - folk som vil legge seg opp i hva jeg skal spise, ha på meg og kan/ikke kan gjøre. - at folk, som jeg slett ikke kjenner godt, tar på magen min - at det tydeligvis er gjengs oppfatning at man kan legge på seg hvor mye som helst når man er gravid... det skal vel for f*** av igjen også, man MÅ ikke spise 18 ganger så mye - duster! mer....?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Ååh, undertegner særlig det med folk som skal ta meg på magen. Dessuten: - Smekkfulle trikker og busser og tog men ingen som reiser seg selv om man åpenbart er gravid og har vondt i ryggen - "Er jeg gravid"-spørsmål på BIM skravle/1.trim. Ingen kan jo vite det!! - Kolleger med store pupper som smisker til seg fordeler de ikke har fortjent - Svigermødre som legger seg oppi alt mulig og snakker til meg som om jeg ikke har greie på noenting, når det i realiteten er omvendt - Mennesker som stiller seg alt for nærme deg i køer - særlig hvis de i tillegg er ekle (noe jo mange er i disse hormonelle dager) - Biler som ikke stopper for rødt lys og nesten kjører på deg, og i tilleg blir SURE ...og sånn kunne jeg holdt på - er ekstremt letirritert om dagen!!!
nubse Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Veldig bra. Spesiellt den ørlille sammenhengen mellom punkt to og fire. Go girl!
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 - at parabolen stadig detter ut når jeg er midt i et program - at jeg ikke har tv-norge - at jeg tydeligvis er veldig opphengt i tv - at babyen ALDRI vil ut - at kjæringråd ikke virker - at etter jeg har født må jeg slanke meg, trene, stramme opp både det ene og det andre.. blir sliten bare av å tenke på hvor forfallt jeg er
Serial mom Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 -at kvalmen har speeda opp et hakk nå under sluttspurten:-( (kvalmen og murringene idag gjorde at jeg ikke fikk møtt Vetlis,måtte holde meg hjemme å syte! Urettferdig!) -at alle tror man ønsker å bruke tid på å texte/ringe dem personlig direkte etter fødselen er overstått(eller helst mens den pågår). Vi vil bruke tida på dattera vår,ikke mobilen! -at jeg bare klarer å bære hjem noen få kilo klementiner pr.dag,jeg vil ha flere!!!!!! -At folk ikke fatter at det straks er vinter,og at man da må ha VINTERDEKK!!!!!!!!! Faen,vi bor i Norge,jo,det BLIR frost og glatt ute. Garantert! -At jeg må ta bussen til og fra sv.skapskontrollen imårra,for mannen min skal i kundemøte i helt feil retning av Oslo. Det er bursdagen min,jo!!!! :-(
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 - at gubben åpenbart ikke "ser" støv, klesvask og oppvask om dagen. - at svigermor skal legge seg oppi absolutt alt som foregår, det er vårt liv for svingende, ikke ditt, langnesa ugle! - at jeg lar meg hisse opp av absolutt ingenting. - at jeg føler meg FEIT, og hater det. - at folk spør hvordan det går med magen, hva svarer man på såntnoe da???
Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 * at folk ikke kan skrive tema i overskriften... * at det aldri blir ryddig hjemme pga plassmangel * at jeg ikke finner ålreite vintersko...det begynner å bli kaldt * hver gang jeg skal ha lønn fra NAV, så skjer det noe så den blir forsinka * matlei...orker ikke middager lenger...finne på "dagens" er noe herk
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 *Alle som prøver å prakke på meg shit som de selv har stuet bort, sofaer, kommoder osv.. hvis du selv ikke har det i stuen, hvorfor er den sååå fin i min stue da ? *Min mann som har økt sexlyst, og jeg motsatt.. *Min mor som "Synger" i bilen.. det vil si hun bare beveger leppene. SYNG UT DA VEL
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 -At legen sa at hsg'en i går bare ville gi meg noen svake mavekramper. -At jeg oppdaget at Jeab fremdeles ikke er her da jeg klynkende la meg til rette med laptop'en i sofaen. -At jeg ikke tenkte på å be legen om en resept på noe heavy smertestillende. -At ingen står utenfor døra med en tønne med iskrem.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 - at klementinene ikke kan møte opp ved døra uten at jeg trenger å handle dem - at jeg må stå opp så tidlig om morgenen (egentlig at jeg må stå opp i det hele tatt) - sure kjerringer på bussen som er nødt til å sette seg OPPÅ vesken min enda det er masse ledige seter - er det så god plass til den veska på fanget mitt, kanskje? - svigermor - svigermor - at jeg alltid kommer på noe å spørre legen om to timer etter at jeg har vært der - svigermor
mamma`n til nurk Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 - idioter som insisterer på å kjøre 10 km UNDER fartsgrensen, selv om det IKKE ER GLATT PÅ VEIEN!!!!!!!!!!! - min jævlig dårlig hukommelse - den vonde ryggen min som gjorde så jeg kun kunne trene i 10 min på studio i dag, etter å ha kjørt frem og tilbake TO ganger for jeg først glemte joggeskoene mine, så glemte venninnen min treningskortet.....
Serial mom Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 Ny dag,nye irritasjoner... Har egentlig bare èn idag; Fikk mail fra et par vi ble kjent med da vi seilte til Karibien for 2 år siden. Har ikke hørt fra dem på snart 1 år nå,og har lurt på hva de styrer med. De er ENDA i karibien! *Hyyyyyyl* Sendte bilder,og fortalte om daglige svømmeturer med skilpaddene... Savner det livet kjempemasse,og selv om jeg ikke ville bytta bort magen med Karibien akkurat nå,så kan man vel trygt si at jeg ble MISUNNELIG!!!!!!!!!!!! Ja ja,skal på med dunjakka og tasse tur i minusgrader med vovfsen nå,fødeklar som jeg er. *Ikke tenke på Karibien. Ikke tenke på karibien. Ikke tenke på karibien....*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå