Gå til innhold

Blir snart gal av disse svake positive testene mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelig murring i maven i går kveld og hele dag..Har ikke fått tilbake mensen etter Hannah ble født for 11 mnd siden.. tar ingen prevensjon nå, og har ingen EL eller IKM å gå etter. Testet med APO grav.test i dag - svaak lyseblå tynn strek. Tok en CB litt senere - svaak tynn lyseblå strek der og...blir snart gal av dette her jeg jenter;(

Leste gamle innlegg istad, og ser at flere som hadde det som meg - og npen er nå gravide..negativ hcg blodprøve hos legen for 3 uker siden..men mye kan jo ha skjedd siden den gang;)

Er så frustrert nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd CB digital graviditetstest? Du kan jo kanskje kjøpe deg et lass med eggløsningstester hos f.eks billigetester.no og begynne å teste etter el hver dag?Det er vel den eneste muligheten du har for å finne eggløsning når du ikke har IKM dato å gå etter, og da kan du regne IKM 14 dager etter du har funnet LH-økningen din...Ammer du enda, er det kanskje derfor du ikke får mensen tilbake?Jeg fullammet sønnen min til han var 6 mnd, og da han begynte med fast føde i tillegg kom mensen tilbake ganske kjapt, men det er jo veldig individuelt..

men håper jo du er gravid da:-)Lykke til ihvertfall!!

Skrevet

Jeg har forresten el nå med mye mensmurringer..kanskje det er eggløsning du har nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...