Gå til innhold

Hjelp! Trenger hjelp ang dating..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt fjortiss, men trenger litt hjelp her! :) Det har seg slik at jeg tar et kurs, og har kommet i snakk med en kar der som jeg liker skikkelig godt. Det viser seg at vi er i samme miljø, har noen felles kjente osv. Har også sendt litt mld med han over facebook. Der ba han meg si ifra neste gang jeg skulle ut på byen, for da kunne vi møtes og feire en overstått test voihar hatt på kurset..

Nå har det seg slik at jeg skal ut en tur til helgen. jeg har skikkelig lyst til å invitere han med, men veit ikke om jeg tør. Er skikkelig redd for å bli avvist, pluss at jeg egentlig hater være for pågående mht sånne ting.. Arghhh, vet ikke hva jeg skal gjøre.. Føler heller ikke at han er noe voldsomt interessert i meg heller.. Hva hadde dere gjort?

hehe, takker for svar!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han med deg ut! Kan jo bare si at du skal ut til helga og lurer på om han vil bli med... er jo ikke noe mer enn det, og siden han har sagt det, så er det nok greit..:) Han hadde jo ikke bedt deg si ifra hvis han ikke likte deg i det hele tatt?

Jeg hadde bedt han med, trenger jo ikke være noe mer enn venner uansett? sånn med en gang da iallefall.. :)

lykke til!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...