hildus Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Så p puls i går i forhold til overtid og forskning gjort på modningsakupunktur de siste 4 uker før termin og ble skikkelig inspirert. Går med nummer tre i magen og har gått over 10 og 12 dager med de to andre og er skikkelig klar for ikke å gjøre det igjen. Noen med erfaring???? Noen som vet hvor dette kan gjøres i oslo og hva det koster pr behandling???
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei! Både ene kusinen min og søsteren min har gått her; St.Hanshaugen Akupunktur & Homeopati, tlf nr 22 56 52 24. Stedet ligger i Geitmyrsveien, ikke langt i fra krysset Ullevålsveien. Jeg er ikke helt sikker på prisen. Søsteren min fødte 24. oktober, og babyen var ute etter 20 min(fra da pressriene startet). Jeg bor i en annen by, hvis ikke hadde jeg gått der. Lykke til!
magedans Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg har vært på Holtegaten akupunktur i dag, første time. Veldig ok dame, Eli Bjørneby. 500 kr for første time, deretter kr 300. Kan jo ikke si noe om resultatet enda, men jeg slappet hvertfall godt av mens jeg var til behandling!
hildus Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Takk for svar dere, jeg får se om jeg tørr da, er litt sketisk må jeg innrømme!!
mimmitiltre Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 haha, morsomt du legger ut slikt innlegg nettopp idag da jeg ogsaa gjorde det!! er ogsaa skikkelig hypp paa aa prove det:) har absolutt ikke lyst til aa gaa paa over tid, mamma har gaatt over 2-3 uker med alle 4 barna hennes, og jeg holder bare ikke tanken ut!! selv er jeg foerstegangs:) er bare 33 uker idag, men har ogsaa tenkt aa begynne paa dette!! Veldig skeptisk selv, men har tenkt aa proeve ut klinikk fjeld paa majorstuen (bogstadsveien). Var innom internett sidene dems idag tidlig, etter tips fra damene herinne!! tenkte jeg skulle ringe imorgen og hoere:) har aldri proevd akupunktur foer, men siden jeg har lyst til aa proeve det under foedselen tenkte jeg det var greit aa proeve aa faa satt i noen naaler foer man ligger der!! saa jeg hopper ut i det jeg:) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå