Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Eller hva spiste de når de var på den alderen?
♥2 små gull♥ Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Måltidsrytmen mener du? Frokost: Brødskive og melk Lunch: Brødskive og melk Ev. mellommåltid med yoghurt eller frukt hvis hun virker sulten Middag: Middagsglass eller vår middag og melk Kvelds: Brødskive og melk
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 weetabix med fruktmos og melk.. eller banan til eplejuice og frukt og kanskje litt brødmat eller babykjeks til snack middag (lapskaus med kjøtt f.eks. eller fisk og ris, eller spagetti/pasta med små kjøttboller og saus.. det meste som vi spiser) yogurt naturell og avocado eller frukt til snack babygrøt og stor flaske melk til kvelds vann
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Spiser det vi spise og drikker ku melk. Fiskeboller i hvit saus er den store favoritten. Veldig matglad liten gutt.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Ja, tenkte måltidsrytme.. *dumme meg kunne forklart meg bedre*
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Da kan jo jeg utdype litt mer jeg da kanskje Frokost; spiser i barnehagen, brødskive /havregrynsgrøt og melk Lunsj; brødskive og melk, eventuelt en varm lunsj når de lager det i barnehagen, frukt til dessert Mellommåltid i 1430 tida i barnehagen; brødskive og/eller frukt Middag; det samme som oss Kveldsmat; brødskive Er ikke noe særlig begeistret for disse baby grøtene lenger, men vi prøver å variere med pålegg, frukt og yoghurt for at han ikke skal bli lei av skivene.
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Forlovede dame, passer du på at melkemengden ikke overskrider 0,5 liter pr dag? Dette skal være inkludert mengden yoghurt... Syns bare det hørtes ut som veldig mye melk på en dag. No offence!
♥2 små gull♥ Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Jada, hun får 80-100 ml. pr måltid, så det blir 3-400 ml. pr. dag, men takk for omtanken
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Ok, du har full kontroll, hehe... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå