Gå til innhold

One three hill?! Anyone??? Serien på tv, ikke vogna. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme jeg var rimelig hekta for noen sesonger siden, men så kom barna... Og jeg fallt helt ut av alt, så en episode nå, hva har skjedd??? Hvem er død? Og hvem er sammen med hvem? Skal hun Karen ha barn igjen? Skjønner ingen ting!

Noen som kan forbarme seg over meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg fått med meg: Hailey og Nathen er gift og skal ha en sønn.

Lucas har akkurat blitt sammen med Peyton(hun blonde)

Karen er gravid, tror det er Keith sitt barn

Keith er død, drept av faren til Nathen og Lucas. Han kommer tilbake i ny og ne og hjelper til ;)

Skrevet

dette er en liten oppdatering.....

Karen: hun og keth skulle gifte seg og han skulle adobtere luckas men så ble han skutt på skolen av sin egen bror Dan. Jimmy Edvarts som var venn av luckas før han ble basketball stjerne gikk beskjerk på skolen han skøt Peaton i beine

Peaton: hun ble skutt i beine og gjemte seg på bibloteket, Luckas kom inn for å redde henne og tok henne med ut. hun fortalte han der at hun forsatt var glad i ham.

Brook: Hun og luckas har hatt mye fram og tilbake, de gjorde det nylig slutt og hun har flyttet inn hos Rachel pga at familien hennes har blitt blakk. Hun har laget sin egen kles kolleksjon og trives med det. hun stryker også matte

Nathan: han har formyndiggjort seg og lever sammen med Hailly. Hun har funnet ut at hun er gravid og de skal ha en gutt. De har litt penge problemer så nathan søker hjelp hos noen bad boys som ber han om å tape noen basket ball kamper for dem. Han gjør det men han og laget vinner basket ball turneringa og da tar de hevn og skal kjøre på han men Haily dytter ham unna og hun blir påkjørt i stede.Han slår ighjel han som kjørte bilen og Dan tar på seg skylda for sin sønn.

Haily blir bra igjen og babyen har det bra

Luckas: Han har den samme hjerte sykdommen som sin far, men fortalte ikke noe til sin mor i førsten. Når han fortalte det så sluttet han å spille basket ball, men gikk tilbake og får kun spille 15 min per kamp.

Han er nå sammens med payton.

Disse er døde:

-Keth

-Jimmy Edvarts

-Elli (patons biologiske mor)

Disse er par:

- Nathan og Haily

-Luchas og Payton

Mothe og ho som lager radio show med han, husker ikke hva ho heter

Flere du vil vite noe om?

Skrevet

Tusen takk! :-) Nå føler jeg at jeg er litt mer med! Men så litt her om dagen også, da var det noe med broren til Payton? De kastet noen ut av et vindu? Det var veldig dramatisk. Fikk bare sett 2 minutter den dagen, og i dag litt mer - nå kommer jeg til å bli hekta igjen! :-)

Skrevet

dytt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...