Gjest Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Men nå får jeg ikke til å legge de ved, jeg har de lagret i windos bilde og faksbehandling. Kan jeg ikke kopiere de over på en eller annen måte`??
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 C:\Documents and settings\Mariann B Bergo\Lokale innstillinger\Temp\Mariann Bigset Bergo 10x20 kopi.jpg C:\Documents and settings\Mariann B Bergo\Lokale innstillinger\Temp\Mariann Bigset Bergo 15x15 100 2 kopi.jpg C:\Documents and settings\Mariann B Bergo\Lokale innstillinger\Temp\Mariann B Bergo 15x15 2 kopi.jpg
MammaTil2 Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Vi har ikke tilgang til din datamaskin, vet du. Du må laste de opp til albumet ditt her inne. Gå på din side, bilder og last opp nytt bilde. Mer kan jeg ikke hjelpe deg med, for jeg har aldri gjort det selv ;-)
Miss Foster Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Du må sende oss linken da vet du. Det du har gitt oss lengre her oppe med C osv - er maskina di, vi har ikke tilgang til den. Du må laste bildene ned på hjemmesiden din og så gi oss linken.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 ops! *rødmer* Her maser jeg og så er det meg det står på skal prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå