Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hei! Etter at jeg ble mamma, har jeg merket at MYE er helt rart i toppen.. er det flere som har det likt eller er jeg alene om dette? -Jeg er blitt sinnsykt sjalu på andre jenter.. selv om jeg ikke har noen grunn.. -Jeg takler ikke dyr og innsekter.. før var jeg dyreelsker og fjernet innsekter uten å nøle.. -Jeg klikker fort og har sykt med humørsvingninger hver dag -All selvtillit er vekke Det er mye mer, men husker ikke mer akkurat nå Ja, jeg er blitt VELDIG glemsk i tillegg..men dette startet da jeg gikk gravid.
camillah 2 små Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Kjenner igjen noe, merker at selvtilliten er dårligere, at jeg blir lettere lei meg og at jeg er glemsk. Det er jo ikke så rart, jeg får jo aldri sove ei hel natt! Har alltid vært avhengig av å sove minst åtte timer om natta.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Kjenner igjen mye ja. Legen min sa at det tok en god stund før hormonene stabiliserer seg etter fødsel, så det har nok mye med det å gjøre. Ammehormonene er jo kjent for å gjøre oss glemske, blant annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå