Gå til innhold

gå bil elle gåvogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten diskusjon på gang.

Sambo mener det er best med sånn bil ting,mens jeg heller vil ha brio gåvogn til småen til jul.

(han går rundt bordet, og kommer nok til å gå på egenhånd til juletider,hvertfall rett etter)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gåbil er jo artigere da..

Skrevet

Ville gått for bilen. Vi har begge to.

Bilen vil bli mye brukt fremover, og er me knapper og musikk på. Bilen er kart favoritt her (14 mnd)

Skrevet

Ja, takk begge deler her i heimen. Har selv kjøpt en fisherprice-bil, men ønsker brio gåvogn til henne til jul.

Skrevet

jatakk begge deler her også. Briovogna er helt konge idet barnet lærer seg å gå fordi den ikke velter så lett, fisherpricebilen som vi har har ikke bremser og det ble en del trynings i parketten da bilen gikk fortere enn jenta. Briovogna kan du stille motstanden på.

Bilen er veldig poppis fortsatt, det er forsåvidt vogna også. Nå når hun er 19 mndr er bilen stas når hun sitter på den, hun går ikke med den lenger.

Nå ble du sikkert ikke noe klokere.....

Skrevet

Daniel fikk bilen sin da han var 1år.

Fikk den på bursdagen.

Han elsker den, kjører på den hver dag.

Kunne ikke bruke den før for 5-6mnd siden, fordi den var så høy så han kom ikke ned med bena i bakken.

Men nå går det så det suser bortover gulvet!!:P

Brio sin gåvogn er han ikke så interessert i mere.

Menbrukte den lenge åsså da..

Ville kjøpt bilen jeg.

Men, dette var jo mitt barn og jeg vet hvordan han er til tingene.

:)

Skrevet

Silje hadde begge deler, brukte mest bilen, vogna var kjekk til å legge ting oppi,men det går det ann å gjøre under sete på bilen også...(kunne finne på å gjemme masse rart der hehe..) Hun er jente da, så hun brukte vogna etterhvert med pledd og dukke... Men den ble ikke mye brukt..

Bilen fikk hun til jul når hun var 7,5 mnd og brukte den fra da av til hun var 2,5 år. Da satte jeg den vekk, har tatt den frem igjen nå til fetteren hennes og hun låner den gjerne da og.. (er 4,5 år nå)..

+ med gåvogn er at du kan justere hjula sånn at den ikke går så fort...

+ med bilen er at den kan en gå med, sitte på, trykke på..

Vi kjøpte på toys r us, og den anbefales, er litt tyngre og bredere en disse billige (de billige blir så lett at ungene vipper med en gang)

Tror det er Disney som har de, finnes mange forskjellige, med masse knapper og dingser hehe....

Så jeg hadde gått for bilen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...