Gå til innhold

Hva med en presentasjonsrunde?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vært og sniktittet på noen andre terminklubber, og ser at de har lagt inn litt info om seg selv. Så de som vil være med, må bare henge seg på :-D

 

 

Jeg er 24 år, fra Notodden. Jeg har en gutt f. juni -03. Jeg har temin 19. mars og skal føde i Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 27 år, fra Nordmøre. Jeg har en gutt på 11, en gutt på 7 og ei jente på 3. Venter vårt fjerde barn 31.mars. Skal føde på Kristiansund Sykehus, som jeg har gjort alle tre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på "bare" 30 år ;) hehe. Har ei jente på 9 år og en gutt på 5 år så dette er vår nr 3:) Skal føde på namdal sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år..

 

Har en herlig (men bortskjemt) liten gutt på 4 år=oD...Vi venter barn nr 2. Tror det er ei jente, men skal på ny UL i morgen (14.nov) og skal høre da også om de ser hva det er...

 

Termin 8 mars...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Jeg er 26 år fra Os utenfor Bergen. Har en gutt som blei 2 år i september og ifølge UL venter vi nå en jente den 10.mars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 år. Venter vårt første barn som sansynsligvis er ei jente 14.mars. Bor på Skarnes og skal føde på Kongsvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, og bor på Flateby. Dette er vårt første barn. Termin er satt til 6/3 og har fått fødeplass på A-Hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 29 år, bor straks i Ytre Enebakk.Har ei jente på 1år og 3mnd, venter 100% sikkert gutt rundt 21.mars.(Jordmor sa hun måtte si opp jobben sin om det her ikke er gutt,vi såg pung og tissemann på ultralyd).Fødte 4 uker før termin sist, så får se om det blir mars på meg...skal føde på ullevål som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Jeg kommer fra Fosnavåg, er 31 år og har en jente, født sept 00, og en gutt, født mars 06, og venter da vårt tredje barn i slutten av mars. Håper på planlagt keisersnitt denne gangen etter en dramatisk/traumatisk fødselsopplevelse sist. Skal føde i Volda denne gangen også.. Vi er vel en av de få som ikke vet hva vi skal få, første gangen visste vi at jenta skulle komme, og det skulle vi få sist også, så dere kan tenke dere at sjokket ble stort da gutten ble løftet ut.....

 

Lykke til videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her :-) Er 39 år, venter mitt 4. barn. De andre er 19, 9 og 7. Jeg bor i Larvik, og skal føde i Skien. Terminen er 28. mars. Forøvrig venter min datter også barn, vi har termin på samme dag :-) Gleder meg til å bli mormor også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg og:) Er 23 år gammel, samboer og bosatt i Oslo.Vi venter ei prinsesse 17mars 2008 og gleder oss stort til dette.Er forresten vårt første barn:)fødeplassen vår er Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,jeg er 27 år,kommer fra Ukraina,bor i Norge i 5 år til mars. vi skal flytte til Trondheim(tiller)til jul,så håper å få fødeplass på st.Olav,men må bare ordne alle papirene først.på UL i uke 17 sa JM a det blir jente,så stoler på henne.min termin er 6 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 28 år. Har ei jente på 8 og gutt 2 1/2. Venter barn nr 3 15.mars. Fødested blir Fredrikstad som med de to andre.Super nyskjerrig på hva det blir denne gangen, kanskje 3D vil si oss hva det er til tirsdag..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg 19 år. Vi venter vårt barn nr.1. 6.mars. på UL så vi veldig tyderlig at dette blir en gutt som får navnet Colin. vi gleder oss mer og mer for hver dag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

er 26 år å venter mitt fjerde barn:)har ei på 9,ei på 7 å en gutt på 4..har termin den 28 mars med ei jente:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nummer to 16.mars (jente). Har en gutt som fyller tre i begynnelsen av desember. Er 27 år og bor i Oslo, skal føde på Ullevål(ABC).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27 år fra sandnes og har en datter som blir 3 nå i november og venter en gutt 15 mars 08.

gikk 9 dager over tia sist så håper jeg slipper å vente så lenge denne gang.

 

skal føde på SUS ( stavanger) og gleder meg masse:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år, fra bergen. vi har en jente på3 år og får nr 2 i februar/mars så er litt her og litt inne på februar..

skal føde på storken i bergen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...