Gå til innhold

Hva med en presentasjonsrunde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 25 år..

Har en herlig (men bortskjemt) liten gutt på 4 år=oD...Vi venter barn nr 2. Tror det er ei jente, men skal på ny UL i morgen (14.nov) og skal høre da også om de ser hva det er...

Termin 8 mars...

Annonse

Eg er 29 år, bor straks i Ytre Enebakk.Har ei jente på 1år og 3mnd, venter 100% sikkert gutt rundt 21.mars.(Jordmor sa hun måtte si opp jobben sin om det her ikke er gutt,vi såg pung og tissemann på ultralyd).Fødte 4 uker før termin sist, så får se om det blir mars på meg...skal føde på ullevål som sist.

Hei hei..

Jeg kommer fra Fosnavåg, er 31 år og har en jente, født sept 00, og en gutt, født mars 06, og venter da vårt tredje barn i slutten av mars. Håper på planlagt keisersnitt denne gangen etter en dramatisk/traumatisk fødselsopplevelse sist. Skal føde i Volda denne gangen også.. Vi er vel en av de få som ikke vet hva vi skal få, første gangen visste vi at jenta skulle komme, og det skulle vi få sist også, så dere kan tenke dere at sjokket ble stort da gutten ble løftet ut.....

Lykke til videre alle sammen

Slenger meg på her :-) Er 39 år, venter mitt 4. barn. De andre er 19, 9 og 7. Jeg bor i Larvik, og skal føde i Skien. Terminen er 28. mars. Forøvrig venter min datter også barn, vi har termin på samme dag :-) Gleder meg til å bli mormor også :-)

Annonse

hei,jeg er 27 år,kommer fra Ukraina,bor i Norge i 5 år til mars. vi skal flytte til Trondheim(tiller)til jul,så håper å få fødeplass på st.Olav,men må bare ordne alle papirene først.på UL i uke 17 sa JM a det blir jente,så stoler på henne.min termin er 6 mars.

er 28 år. Har ei jente på 8 og gutt 2 1/2. Venter barn nr 3 15.mars. Fødested blir Fredrikstad som med de to andre.Super nyskjerrig på hva det blir denne gangen, kanskje 3D vil si oss hva det er til tirsdag..........

jeg er 27 år fra sandnes og har en datter som blir 3 nå i november og venter en gutt 15 mars 08.

gikk 9 dager over tia sist så håper jeg slipper å vente så lenge denne gang.

skal føde på SUS ( stavanger) og gleder meg masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...