Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Vi har vært sammen i 3 år,har en sønn på 4 mnd.Fra midten av svangerskapet stoppa sexen bare opp..vet ikke hvorfor..har sjelden sex nå å..han ronker foran meg istede for samleie..hvorfor velger han det istede for meg?Begynner å tro det er noe feil med meg "der nede"..så har oppsøkt kirurg for å diskutere vaginal plastikk.Dette vet han og sa ikke noe på det. Ellers har vi det bra..vet han bryr seg siden han ringer hjem fra jobb hver dag..blir sjalu osv. Flere som har det som meg??
Groosalugg Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Kommunikasjon er en fin ting! Hvorfor spør du han ikke?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Han ble bare irritert når jeg spurte..
snuppa78 Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 vel...akkurat det samme skjedde med meg....null sex fra midten av svangerskapet og noen måneder etter av vesla var født....skjønte d jo rett etter fødelen for jeg var jo ikke blitt den samme der nede som jeg var....slapp, vid og null friksjon...nokså normalt etter en fødsel....men hvorfor ingen sex i svangerskapet? da var jo kroppen normal......for min del må jeg nok bare si at grunnen nok var at han var "opptatt" med andre enn meg, synd med sant:(
mine små alver... Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Tror virkelig jeg ville funnet ut om det er han som er problemet før du tar skrittet til vaginal pastikk!!!! Herregud...... Ville du gjort hva som helst med kroppen din for han?? Beklager men her er det han som må ta seg sammen,dere må prate!!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Det er det verste jeg har hørt.. Vaginal plastikk!? Jeg er helt enig med personen over, dere har et seriøst kommunikasjonsproblem. Du sier han bryr seg, i og med at han ringer hjem fra jobb hver dag. Men han kan umulig bry seg så mye om følelsene dine hvis han ikke reagerer når du forteller han at du vurderer plastiske operasjoner fordi du er så fortvilet over mangel på sex. Det finnes da dessuten mange måter å ha sex på som ikke omfatter samleie.. Ærlig talt, for en mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå