09.02.06:-) Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg føler meg veldig klar for å få et barn til, og snuppa vår blir to i februar. Men mannen min sier han ikke vet om, og evnt når, han ønsker flere... Blir veldig lei meg og såret jeg da, og rett og slett usikker. Han sier bare - vet liksom ikke jeg... når jeg tar opp temaet om vi skal lage noen søsken til henne etterhvert. 'Er det flere som har det sånn, og kan komme meg noen innspill?? Elsker han over alt, og vi har det veldig bra sammen, men trist vi er så uenige på akkurat dette syntes jeg. Er jo ett av de store spørsmålene her i livet....
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Vi har det litt på samme måte. Jr blir 2 i mai og jeg kan godt tenke meg å ta ut p-staven nå. Men når jeg nevnte det for sambo sa han bare nei, og det var visst ikke mer å si om den saken. Vi har alltid sagt at vi vil ha mange barn, 3-4 stk, og jeg tror at dersom jeg snakker litt med han om dette vil han forstå at vi ikke kan vente til minste barnet er 3-4 år før vi får neste. Jeg er 26 år nå, og tiden har allerede begynnt å renne ut. Prøv å snakke med han, ikke bare slik tilfelidg prat mens dere ser på tv, men en skikkelig prat. Forklar han hva du føler og be han tenke over hva han føler dersom han ikke vet det nå og at dere kan ta opp igjen samtalen ved en senere anledning Det har jeg tenkt å gjøre iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå