Gå til innhold

knebukser for gravide... HOT or NOT

Anbefalte innlegg

Skrevet

i inspirasjon fra snekkerbuksetråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan få kjøpe mine.

Hater de buksene, så for meg er det et stort NOT

Skrevet

Kult det. I allefall hvis man kan gå i støvletter. Noe jeg IKKE kan pga bekkenløsning...Men jeg har en skikkelig fin capribukse for gravide som bare ligger å venter til BL gir seg.;/ Skjer ikke det da...

Skrevet

jeg vil gjerne ha kne bukser for gravide som går over magen- men har ikke funnet noen for oss store damer...

Skrevet

LadyLuck: Har du sett på 2 tri? Noen tips som kansje gjør deg litt glad. I dag er du trist, skjønner jeg:/

Skrevet

kan jo kjøpe flate støvletter.

Er det de svarte cariene fra H&M?

Sånne jeg har (eller var det cubus?),syns de er skikkelig stygge.

Skrevet

De har/hadde på ni måneder på sandvika storsenter.

Skrevet

Nja, jeg er ikke så glad i lave penstøvletter. Har jo bare tre mnd igjen også... Får holde ut, tenker jeg. Nei, mine er fra "ni måneder" Mamalichious tror jeg..

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? :)

Skrevet

litt seppa ja, men ingentinglitt omsorg fra sambo, noen klemmer fra Atekatten og en god (men sunn) middag kan hjelpe litt med (prøver vertfall være optimistisk..)

Skrevet

tips til kne bukser som går over magen i nettbutikker i store størrelser tas imot med takk. bor i stavanger / sandnes området og hjelper lite om det er noe i oslo området.

Skrevet

har en i stor L, kommer ikke til å bruke den, brukte den kanskje en gang forige raviditet.

Skrevet

Synes det er tøft, jeg, med både støvletter og sko. Jeg har akkurat kjøpt en fra mama-lisious til tre hundre kroner.

Skrevet

h&m har. kjøpte her i bergen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...