MoTe Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 naboen begynte å male idag tidlig og det lukter veldig maling oppe hos oss nå. Er dette farlig, er i uke 35?
Tuppen og mini Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hvor nærme bor naboen? Er det i blokk? Strengt tatt skal du gå ganske "oppi" malingen før det er skadelig. Gassene som kan være farlige blir veldig tynnet ut på avstand, selv om lukten henger igjen. De sier jo at du til og med kan være i samme rom hvis det luftes godt.
Baby nr3 ombord Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg mala hele kåken min og fikk beskjed av jordmor att dette var helt greit, bare å ha oppe noen vindu!
Slalotte Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Det kan være farlig.. men bare hvis du er i samme rom eller hvis det er du som maler.. jeg malte stua tidlig i svangerskapet men den var blandet ut så den lukta veldig lite maling..
MoTe Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 vi deler et hus, så han bor rett under oss. Men da skal det vel litt til før det er skadelig, ble bare litt bekymret for det stinker jo maling her hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå