Gå til innhold

raser ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig å få ro til å spise i løpet av dagen. Vet det er viktig å ikke slanke seg mens man ammer, og tenker ikke at jeg skal gjøre det annet enn at de naturlig kiloene etter fødselen skal av igjen. Vår lille er nå 7 uker og er veldig selskapssyk på dagtid. Ikke mye mor får gjort annet enn å holde. Er det bare meg som synes det kan være travelt med tid til seg selv? vet dette går seg til etterhvert som babyen får lengre lurer på dagtid, og jeg blir mer erfaren (førstegangsmamma). Nå har jeg derimot gått til innkjøp av et bæresjal, så da blir det litt lettere ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette erfarte jeg også, hadde en veldig urolig og selskapssyk baby de første ukene. Var veldig vanskelig å finne tid til både å spise og å stelle meg. Passet derfor på å gjøre dette før samboeren dro på jobb. (11 den ene uken og 15 den andre uken og så omvendt igjen).

Jeg prøvde aldri sjal, men det tror jeg nok kan fungere veldig godt. Jeg tok i bruk vippestolen ganske tidlig og den satte jeg ved siden av meg når jeg absolutt MÅTTE gjøre noe, f.eks å spise.. Min gutt sov bare 10 minutter her og der de første ukene, og mange ganger valgte jeg rett og slett å la ham sove i armene mine så han fikk en halvtime..

Dette går over! Her kommer trøsten skjønner du - dette vil absolutt gå seg til! Vær tålmodig, og du finner helt sikkert noen triks etterhvert på hvordan du løser problemet. Et tips er faktisk å smøre deg en stor matpakke og ha i kjøleskapet. Da kan du enkelt forsyne deg med mat selv om du har babyen på armen. Det gjorde jeg av og til =)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Mat som ikke er varm kan du spise mens du holder babyen :)

Det måtte jeg gjøre ;)

Skrevet

Slik var det med meg også, til jeg begynte å knyte vesla på ryggen. nå kan jeg lage og spise mat uten problem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...